tisdag 7 maj 2013

Båten i sjön och vintersummering

Nu ligger äntligen båten i sjön igen.
Fick i den i söndags-morse och hade planer på att testa lite vertikalfiske men blåste nått förjävligt så ställde in det.

Har varit riktigt dåligt med fiske i vinter, tror det endast blev 7 st ismete-pass, detta pga av mycket resande/jobb åt Pontus Tidemand och att jag börja jobba som avdelningschef i Oslo på veckorna.

Dock såg klarade jag ett nytt PB på ismetad Gös på en av turerna ( 4,94 kg)

Det som är på gång inom närmast tiden är Trolling-tävling på Värmeln nu på Torsdag sen vidare ner till South Swedish Rally innan det blir Fiske hela nästa helg, då det är Lake Touren på min hemmasjö Glafsfjorden.

Förresten, kom jag på ett passande Team-namn.

Team Rally blev det, ganska naturligt då de mesta jag fiskar med kallar mig "Rally-Micke! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar